Despre plata, livrare si retur

  • Acasa
  • Despre plata, livrare si retur

Despre plata

Plata se poate face online prin card bancar, numerar la ramburs sau transfer bancar.

Despre livrare

Livrarea coletelor se face prin Curier Rapid.
Termenul de livrare este intre 1-5 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii sau din mometul confirmarii platii (in cazul comenzilor in care plata se efectueaza prin Transfer Bancar).

Despre retur

Returul în cadrul circuitului comenzii 
  1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalităȚile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
  2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
  3. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului ori a tranzacției, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online;
  • datele furnizate de către Client/Cumpărător pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
  1. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
Dreptul de retragere 
  1. Pentru orice produs achiziționat on-line, Cumpărătorul are un drept de retragere, putând solicita returul fără a justifica vreun motiv, care trebuie exercitat în termen de 7 zile de la plasarea comenzii.
  2. Exercitarea dreptului de retragere se face prin expedierea unei cereri scrise din partea Cumpărătorului către Vânzător fie utilizând formularul de contact disponibil pe pagina de internet happywood.ro, fie la adresa vanzari@happywood.ro.
  3. Vânzătorul nu poate formula niciun fel de obiecțiune și se obligă să accepte returul bunului față de care dreptul de retragere a fost exercitat, însă costurile aferente transportului de retur vor fi suportate exclusiv de către Cumpărător.
  4. Prețul achitat de Cumpărător pentru bunul față de care a fost exercitat dreptul de retragere va fi rambursat acestuia prin virament bancar, în contul din care comanda inițială a fost achitată, în termen de maxim cinci zile lucrătoare de la recepționarea de către Vânzător a bunului astfel returnat.
  5. În cazul în care termenul de 7 zile nu a fost respectat, Vânzătorul nu acceptă exercitarea niciunui drept de retragere din partea Cumpărătorului.
  6. Sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele situații:
  • furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător;
  • furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • bunurile returnate de către Cumpărător care prezintă orice fel de defecte sau stricăciuni cauzate de acesta, de natură a le face improprii vânzării ulterioare.
Returul în cadrul sistemului de garanție 
  1. Toate Bunurile comercializate de către Vânzător, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție Bunurile resigilate), și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
  2. În acest sens, bunurile vândute au o garanție legală de conformitate de 2 ani, cu începere de la data primirii acestora de către Cumpărător. Vânzătorul specifică în mod expres că prezenta garanție vizează exclusiv conformitatea bunului, respectiv aptitudinea acestuia de a fi folosit exact pentru scopul prezentat de către Vânzător, în condiții normale.
  3. În ipoteza ivirii unei neconformități în cadrul termenului de garanție antemenționat, Vânzătorul este obligat să notifice Cumpărătorului acest aspect exclusiv în scris, fie prin completarea formularului de contact de pe pagina de internet happywood.ro, fie prin expedierea unui e-mail la adresa vanzari@happywood.ro, cu precizarea expresă dacă dorește rambursarea prețului plătit pentru acesta, înlocuirea produsului ori aducerea acestuia la conformitate.
  4. Indiferent de opțiunea Vânzătorului, acesta este obligat să restituie bunul Cumpărătorului, pentru ca acesta din urmă să analizeze temeinicia lipsei de conformitate reclamate. Costurile returului vor fi suportate exclusiv de către Cumpărător.
  5. În ipoteza în care lipsa de conformitate este reală, în funcție de opțiunea Cumpărătorului, Vânzătorul va:
  • rambursa acestuia prețul plătit pentru bun, în contul folosit pentru plata comenzii inițiale sau în orice cont indicat de către Cumpărător, în termen de 5 zile lucrătoare de la momentul în care lipsa de conformitate a fost confirmată Cumpărătorului;
  • expedia, pe cheltuiala sa, un alt bun de același fel Cumpărătorului, în termen de 5 zile lucrătoare de la momentul în care lipsa de conformitate a fost confirmată Cumpărătorului, fără a percepe niciun fel de cost;
  • repara, pe cheltuiala sa, bunul pentru aducerea lui la conformitate, în măsura în care acest lucru este posibil; în acest caz, Vânzătorul este obligat să aducă bunul la conformitate într-un termen rezonabil, acesta urmând a fi comunicat anterior începerii reparațiilor Cumpărătorului și trebuind a fi acceptat de către acesta; neacceptarea termenului permite Cumpărătorului doar să opteze pentru rambursare sau înlocuire.
  1. Invocarea lipsei de conformitate după expirarea termenului de doi ani sau fără ca aceasta să fie reală nu generează niciun fel de obligație în sarcina Cumpărătorului.